1. home
  2. Pre verejnosť a médiá
  3. Kontakt pre médiá a tlačové správy
  4. BILLA hrdo podporuje slovenských športovcov na ZOH v Pekingu

BILLA hrdo podporuje slovenských športovcov na ZOH v Pekingu

Už v piatok sa pozornosť celého sveta upriami na začiatok najväčšej oslavy športu v tomto roku. Spoločnosť BILLA bude s napätím sledovať Zimné olympijské hry Peking 2022 a hrdo podporovať slovenských športovcov. Ako hlavný partner Slovenského olympijského a športového výboru sa BILLA tiež podieľa na kampani „Misia Peking: So srdcom draka“, aj na Olympijskom festivale, ktorý prinesie na Štrbské Pleso atmosféru tohto krásneho športového sviatku.


BILLA dlhodobo aktívne podporuje športové aktivity svojich zákazníkov i zamestnancov. Zimné olympijské hry v Pekingu sú preto pre spoločnosť veľkým sviatkom, a to aj z dôvodu, že sa angažuje v podpore slovenských vrcholových športovcov. Od roku 2018 BILLA podporuje Adama a Andreasa Žampovcov a v minulom roku do svojej športovej BILLA „rodiny“ privítala aj najmladšieho z bratov, 19-ročného Tea, ktorý na svoju olympiádu ešte len čaká. Adam a Andreas sa však na Peking veľmi tešia. „Olympijské hry v Číne budú tretími, na ktorých sa zúčastníme, a veríme, že aj tými najúspešnejšími. Na tento športový sviatok sme sa pripravovali celý rok a sme v skvelej forme. Slovensko budeme hrdo reprezentovať. Všetkým fanúšikom ďakujeme za podporu, držte nám palce,“ povedal Andreas Žampa. Súrodenci sa na olympijských hrách predstavia vo viacerých disciplín


Minuloročná sezóna bola pre bratov Žampovcov veľmi úspešná, podarilo sa im dokonca dosiahnuť zatiaľ najlepšie výsledky v kariére. Aj preto si od blížiacich sa hier v Pekingu veľa sľubujú. „Žampovci sú unikátnym príkladom súrodencov, ktorí si už od mala idú za tým, čo si zaumienili. Lyžovanie povýšili zo záľuby na profesiu, v ktorej patria medzi najlepších na svete. Sú skvelým vzorom nielen pre mladých športovcov. V BILLA sme veľmi hrdí na to, že ich môžeme podporovať v úspešnej kariére. Veríme, že Adamovi a Andreasovi vyjde v Pekingu forma a dosiahnu čo najlepší športový výsledok. V tom im silno držíme palce,“ uviedla Jana Gregorovičová, senior CSR špecialistka BILLA.


Tatry čaká Olympijský festival s BILLA detskou zónou
Najdôležitejšie športové podujatie roka 2022 sa začne slávnostným ceremoniálom v piatok 4. februára a ukončí ho gong v nedeľu 20. februára. Diváci z celého sveta si vychutnajú dovedna až 109 pretekov v siedmich rôznych športoch a 15 disciplínach. Slovákov, ktorí by si chceli športové prenosy užiť na veľkej obrazovke a na čerstvom vzduchu, určite veľmi poteší Olympijský festival v Areáli zimných športov na Štrbskom Plese. Od 10. do 13. februára tu návštevníci zažijú tú správnu olympijskú atmosféru, autogramiády športovcov či hudobné vystúpenia a zároveň zábavný športový program pre celú rodinu. Pre mladších návštevníkov festivalu bude k dispozícii BILLA detská zóna plná hravých aktivít. Čaká na nich 5 stanovíšť, ktoré otestujú ich hokejové, lyžiarske, hádzanárske, sánkarské a dokonca aj strelecké zručnosti. Dostanú tiež kartu malého olympionika, do ktorej budú môcť zbierať pečiatky za úspešné absolvovanie stanovíšť, a vyhrať aj exkluzívnu odmenu – vstup na Tatras Tower (Vežu snov). „Všetkých srdečne pozývame na jedinečný Olympijský festival v srdci našich veľhôr. Ak ste fanúšikmi športu a radi by ste našim olympionikom vyjadrili podporu, v areáli na Štrbskom Plese zažijete neopakovateľnú atmosféru,“ povedala J. Gregorovičová.


„Žampa, Žampa, Žampa“
Spoluprácu bratov Žampovcov so spoločnosťou BILLA deklaruje aj kampaň, ktorá je postupne nasadzovaná do médií v printovej podobe a po začatí ZOH tiež formou krátkeho spotu na obrazovkách RTVS. Tvorcom kampane, agentúre Work&Hugs, sa podarilo nájsť hravé prepojenie medzi spoločnosťou BILLA a mladými talentovanými lyžiarmi. Neodmysliteľné lyže a zasnežené kopce vymenili Adam, Andreas aj Teo za nákupný vozík a chutné komodity dostupné v predajniach BILLA. Ako vrcholoví športovci sa jednoznačne zaujímajú o to, čo majú na tanieri, pretože kvalitné a zdravé potraviny od domácich dodávateľov sú rovnako kľúčové ako samotný tréning. „Bratia Žampovci boli presne takí energickí ako samotné postavy, ktoré v spote stvárňovali. Tieto charaktery ale neboli hrané len na kameru, počas celého nakrúcania bolo s našimi hercami o zábavu postarané,” zhodnotil režisér spotu Erik Oslanec.


Ako hlavný partner SOŠV podporí spoločnosť BILLA dianie na Hrách XXIV. olympiády v Pekingu prostredníctvom vlastných online médií či sociálnych sietí, kde budú mať zákazníci BILLA exkluzívnu príležitosť získať v súťažiach olympijské športové doplnky.


Nový televízny spot BILLA si pozriete na tomto linku: https://www.youtube.com/watch? v=EJTtF0P3Gv4



Vizitka realizácie televízneho spotu:

Klient: BILLA s.r.o.

Agentúra: Work&Hugs

Creative director: Jord Nikov

Art director: Michael Mráz

Copywriter: Jord Nikov

Account manager: Lucia Ľuptáková

Strategy director: Martin Vereš

Produkcia: Vrizzly

Režisér: Erik Oslanec

Producent: Dominik Szombath

Vizitka realizácie vizuálu:

Klient: BILLA s.r.o.

Agentúra: Work&Hugs

Creative director: Jord Nikov

Art director: Michael Mráz

Copywriter: Jord Nikov

Account manager: Lucia Ľuptáková

Strategy director: Martin Vereš

Fotograf: Jord Nikov