Main Content

ĎAKUJEME VÁM, ŽE REŠPEKTUJETE TIETO ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ PRI NAKUPOVANÍ:

NÁKUPNÝ ZOZNAM

Predtým, ako prídete do našej predajne nakupovať, pripravte si nákupný zoznam, aby ste sa v predajni nezdržiavali viac, ako je potrebné.

NAKUPUJTE SAMI

Choďte na nákup sami, v menej frekventovaných hodinách (zvyčajne medzi 13:00 – 17:00 hod.)

CHRÁŇTE SEBA AJ OSTATNÝCH

Noste rúško, šatku alebo šál, nezabudnite aj na rukavice.

DODRŽIAVAJTE VZDIALENOSŤ

Dodržiavajte vzdialenosť od ostatných aspoň 2 metre.

POUŽÍVAJTE RUKAVICE

Nenaberajte čerstvé výrobky holými rukami, použite jednorazové rukavice.

MYSLITE NA BLÍZKYCH

Ak je to možné, nakúpte aj ostatným – rodičom, starým rodičom alebo susedom.

TOVAR DOPĹŇAME

Priebežne pre vás tovar dopĺňame, nakupujte, prosím, s mierou.

PLAŤTE KARTOU

Uprednostnite platbu platobnou kartou.

DBAJTE NA HYGIENU

Po nákupe si poriadne umyte ruky teplou vodou a mydlom.

Často kladené otázky

Aké sú aktuálne otváracie hodiny predajní BILLA?

Priebežne upravujeme otváracie hodiny na našich predajniach, nejde pritom o plošné zavedenie zmien. Na základe nového uznesenia Vlády SR budú všetky naše predajne v nedeľu zatvorené, a to až do odvolania. Aktuálne informácie o otváracích hodinách nájdete pri vchode do našej predajne, ale aj na našej webovej stránke: Otváracie hodiny.

Je dostatok tovaru na predajniach? Stačíte zásobovať vaše predajne?

V tomto krízovom období je našim prvoradým cieľom zabezpečiť ľuďom dostatok potravín, tak ako nás k tomu aj vyzýva vláda Slovenskej republiky. K celej situácii pristupujeme zodpovedne a naši zamestnanci robia maximum, aby aj v týchto náročných časoch zákazníci v našich predajniach nakúpili všetko, čo potrebujú. Chceli by sme ubezpečiť zákazníkov, že priebežne dopĺňame zásoby potravín na našich predajniach. Ak niektoré na pultoch nie sú, súvisí to len s momentálnym zvýšeným nákupom. Tieto potraviny priebežne dopĺňame, hneď ako sú nám dopravené na predajne. Tovar, ktorý je vypredaný nahrádzame iným, aby sme poskytli zákazníkom alternatívu.

Plánujete obmedzovať nákup istého druhu tovaru ako reakciu na vysoký dopyt?

Zásoby potravín navyšujeme a pravidelne objednávame tovar, aby sme mohli pokryť zvýšený dopyt. Neplánujeme obmedzovať nákupy, nakoľko priebežne jednotlivé tovary dopĺňame.

O aký sortiment je najvyšší dopyt?

Situácia sa líši v závislosti od regiónu, stále však evidujeme zvýšený záujem o základné trvanlivé potraviny. Vyšší záujem oproti rovnakému obdobiu minulého roka je o ryžu, múku, cestoviny a konzervy a toaletný papier. Chceme však zákazníkov ubezpečiť, že navyšujeme zásoby potravín, aby sme mohli pokryť zvýšený dopyt.

Budete navyšovať ceny potravín?

V tomto krízovom období je našim prvoradým cieľom zabezpečiť ľuďom dostatok potravín, tak ako nás k tomu aj vyzýva vláda Slovenskej republiky. Ziskovosť ide v tomto prípade stranou. Naša spoločnosť pristupuje k celej situácii zodpovedne a robí maximum, aby aj v týchto náročných časoch zákazníci v našich predajniach nakúpili všetko, čo potrebujú. BILLA ponúka svojim zákazníkom široký sortiment tovaru od najlacnejšieho po prémiový, za výhodné ceny.

Akým spôsobom chránite svojich zamestnancov?

Všetci zamestnanci sa riadia internými pokynmi a postupmi prijatými krízovým štábom spoločnosti BILLA. Záleží nám na zdraví našich zamestnancov a preto naďalej podnikáme všetky kroky na to, aby sme zabezpečili ochranné prostriedky a dezinfekciu za každú cenu a priebežne ich distribuujeme na predajne. Ako zodpovedný zamestnávateľ sme v úzkom kontakte s predstaviteľmi vlády Slovenskej republiky a požiadali sme ich, aby nám pomohli pri riešení tejto situácie.

Našim zamestnancom na predajniach sme zabezpečili pravidelný prísun vitamínov na zvýšenie imunity. Postupne inštalujeme plexisklá pri pokladniach, aby sme zamestnancov ochránili čo najviac.

Zminimalizovali sme aj návštevy na centrále a na našich skladoch. Na centrále meriame pri vstupe zamestnancom aj návštevám teplotu, rovnako ju meriame na skladoch vodičom a zároveň požadujeme, aby mali ochranné rúška.

Povoľujete vstup do predajní zákazníkom bez rúška?

Vstup do predajní je povolený len s prekrytím horných dýchacích ciest napríklad rúškom, respirátorom, šálom alebo šatkou. Vychádzame z uznesenia Vlády SR, ktoré vydalo zákaz vychádzať a pohybovať sa na verejnosti bez prekrytia horných dýchacích ciest.

Aké opatrenia ste prijali na zamedzenie šírenia vírusu vo vašich predajniach?

Na našich predajniach sme prijali preventívne opatrenia, aby sme zabránili šíreniu vírusov, pravidelne a vo zvýšenej miere dezinfikujeme nákupné vozíky a košíky, pokladničné pásy, predeľovače. Rovnako tiež pravidelne dezinfikujeme priestory v zázemí predajní, priestory centrály a skladov. Do odvolania sme zrušili ochutnávky na všetkých našich predajniach z preventívnych dôvodov.

Aký je účel inštalácie plexiskiel pri pokladniach, máme sa ako zákazníci inak správať?

Postupne nainštalujeme na všetkých našich 150-tich predajniach plexisklá s cieľom ešte viac posilniť ochranu svojich zamestnancov a rovnako aj zákazníkov pred koronavírusom. S týmto ochranným prvkom nebudú spojené žiadne obmedzenia pre jednu či druhú stranu.

Plánujete zamestnancov špeciálne odmeniť v tejto situácii?

Našich zamestnancov oceňujeme morálne aj finančne za ich zodpovednosť, pracovné nasadenie a prístup v tejto mimoriadnej situácii. V druhej polovici marca sme ich individuálne informovali o špeciálnych odmenách, ktoré im budú vyplatené v marcovej výplate.

Je možné sa u vás v tomto čase zamestnať?

Vzhľadom na to, že musíme zabezpečovať neustále predaj potravín a naši zamestnanci sú na PN, OČR alebo v karanténe, výberové konania prebiehajú neustále. Hľadáme a budeme hľadať nových zamestnancov, ktorí majú záujem u nás pracovať alebo nám krátkodobo pomôcť v našich predajniach a skladoch.

Ako prebieha pracovný pohor, stretávate sa osobne s kandidátmi?

Pohovory realizujeme aj telefonicky, aj cez Skype bežne. Po prvých pohovoroch potom posielame kandidátov priamo na naše predajne, aby sa stretli s vedúcim a dohodli si ďalšie kroky. Predpokladáme, že počet videohovorov bude narastať a budú ich realizovať aj naši vedúci na predajniach.

Nedostali sme leták BILLA, prečo?

Na základe podnetov zo strany našich zákazníkov obmedzujeme tlač a distribúciu letákov, naďalej však máme náš leták k dispozícii v elektronickej podobe – na webe a v aplikácii.

Ako sa staviate k najnovším opatreniam ako sú špeciálne otváracie hodiny pre seniorov, meranie teplôt či 2-metrový odstup v radách.

Momentálne preverujeme všetky naše možnosti, ako sme schopní zabezpečiť opatrenia zo strany vlády. Už dnes však musíme skonštatovať, že máme nedostatok teplomerov na jednotlivých predajniach. Pre nastavenie konkrétnych opatrení z našej strany je však dôležitá finálna podoba nariadení, na zverejnenie ktorých čakáme.

Poďakovanie zamestnancom

Vážení zákazníci,

týmto by sme chceli aj takto verejne poďakovať všetkým našim zamestnancom za všetko, čo robia, aby sme túto ťažkú situáciu zvládli. Robia všetko pre to, aby si zákazníci mohli nakúpiť tovar, ktorý potrebujú. Denne prekonávajú množstvo rôznych situácií a snažia sa zo všetkých síl. Naša spoločnosť si to veľmi váži a robíme všetko pre to, aby sme zabezpečili všetky možné preventívne opatrenia, uľahčili procesy, stav zásob. Uvedomujeme si, že naši zamestnanci na predajni sú v prvej línii pri kontakte so zákazníkmi. Preto by sme chceli požiadať aj zákazníkov, aby tiež chápali neľahkú situáciu našich zamestnancov a správali sa ohľaduplne a s porozumením.

Dostávame od vás podnety, že zamestnanci nemajú rúška či iné ochranné prostriedky. Verte tomu, že sme spravili maximum, aby sme pre zamestnancov zabezpečili rúška, dezinfekčné prostriedky či iné potrebné veci. Na trhu je ich však nedostatok. Len pre predstavu, o akých množstvách rozprávame. Pri stave zhruba 4 tisíc zamestnancov, by len naša spoločnosť na mesiac potrebovala pre svojich ľudí, zhruba 540 000 rúšok. Všetky rúška, čo sme mali, sme prerozdelili medzi našich zamestnancov. Záleží nám na zdraví našich zamestnancov a preto naďalej podnikáme všetky kroky na to, aby sme zakúpili ďalšie ochranné prostriedky a dezinfekciu za každú cenu. Očakávame, že budúci týždeň dostaneme ďalšie dodávky, ktoré okamžite rozdistribuujeme na naše predajne. Ako zodpovedný zamestnávateľ sme v úzkom kontakte s vládnymi predstaviteľmi Slovenskej republiky a požiadali sme ich, aby nám pomohli pri riešení tejto situácie.

Robíme všetko pre to, aby sme situáciu zvládli, čo najlepšie sa dá. Veríme, že nám v tom aj Vy – každý jeden zákazník, pomôžete a tiež budete konať zodpovedne. Len keď sa ako krajina zomkneme a budeme sa správať zodpovedne, zvládneme to.

Ďakujeme pekne.
BILLA Tím