Často kladené otázky

Q?: Na čo je formulár Súhlas so spracovaním osobných údajov?
O: Je to formulár, ktorý je nevyhnutné vyplniť, aby sme Vám mohli aj naďalej poskytovať všetky výhody, ktoré BILLA Bonus karta prináša – informácie, akcie, newsletter, osobné zásielky. Pre Vás sa nič nemení, len BILLA potrebuje Váš súhlas, aby Vám mohla aj naďalej poskytovať výhody. Stačí len minútka Vášho času. Je to vyžadované novým Európskym nariadením o ochrane osobných údajov GDPR.

?: S čím súhlasím, ak vyplním a podpíšem formulár?
O: Súhlasíte s tým, aby mohla BILLA spracovávať Vaše osobné údaje a zasielať Vám ponuky šité na mieru, informácie a akcie. Len BILLA a jej poverení sprostredkovatelia budú narábať s Vašimi osobnými údajmi. Váš nový súhlas je vyžadovaný Európskym nariadením o ochrane údajov GDPR.

?: Je to nová prihláška do BILLA Bonusu?
O: Nie, Vy už ste členom BILLA Bonusu. Aby sme Vám mohli poskytovať všetky výhody aj naďalej, potrebujeme Váš súhlas ešte raz.

?: Čo musím urobiť?
O: Vyplňte prosím kompletne formulár Súhlasu priamo v predajni BILLA, podpíšte ho a vhoďte do boxu pripraveného pre zber formulárov umiestneného za pokladňami. Odporúčame krížikom zaškrtnúť všetky biele štvorčeky vo formulári, vtedy je súhlas kompletný a BILLA Vám môže zasielať všetky ponuky. To je všetko, je to jednoduché.

?: Prečo by sme mali dávať naše údaje? Sú súkromné.
O: My Vaše osobné údaje chránime, sú u nás na 100% v bezpečí. Keď vypíšete a podpíšete formulár, budete mať všetky výhody, ktoré BILLA Bonus karta prináša.

?: Môžete mi dať príklad profilovanej ponuky?
O: Pokiaľ máte radi napríklad čerstvú zeleninu a pravidelne ju nakupujete, môžete od nás dostať zľavové kupóny na rajčiny alebo zemiaky. Pokiaľ nemáte domáce zviera a teda nenakupujete krmivo pre domáce zvieratá, nedostanete od nás ponuky a zľavy na krmivo pre psy.

?: Musím vyplniť tento Formulár?
O: Nie, nemusíte. Pokiaľ však chcete od nás dostávať všetky informácie o novinkách, akciách a na mieru šité ponuky, potrebujeme Váš súhlas na spracovanie osobných údajov.

?: Prečo potrebujete nový súhlas, keď som už jeden podpisoval/a na prihláške?
O: Váš nový súhlas je vyžadovaný Európskym nariadením o ochrane údajov GDPR.

?: Čo mám urobiť s formulárom, keď som ho vyplnil/a?
O: Prosím, skontrolujte ho, či ho máte kompletne vyplnený a vhoďte ho do boxu na to určeného, ktorý nájdete v každej predajni za pokladňami.

?: Dostanem novú plastovú kartu?
O: Nie, nedostanete. Tá Vaša je stále platná. Ak ste Vašu kartu stratili alebo je poškodená, zavolajte na bezplatnú Infolinku 0800 131 121, vyrobíme Vám duplikát Vašej karty.

?: Čo mám robiť, keď potrebujem viac informácií?
O: Navštívte prosím naše webové stránky osobneudaje.billa.sk alebo volejte na bezplatnú Infolinku BILLA Bonus 0800 131 121.

Vyhlásenie o ochrane osobných údajov