Tlačové správy


24.3.2015 Regionálne potraviny v obchodných reťazcoch

Slovenská poľnohospodárska univerzita zorganizovala okrúhly stôl na tému “Regionálne potraviny v obchodných reťazcoch” >>

28.1.2015 BILLA od januára s novým komunikačným konceptom „Vyberie si každý“BILLA od januára s novým komunikačným konceptom „Vyberie si každý“

Spoločnosť BILLA Slovensko prichádza v januári s novým konceptom komunikácie. Ústredný motív kampane „Vyberie si každý“ bude reťazec komunikovať počas celého roka 2015. Jeho cieľom je prihovoriť sa čo najširšiemu spektru zákazníkov a ukázať, že BILLA je to správne miesto pre nákup aj pre tých, ktorí uprednostňujú nízke ceny, šírku sortimentu, pohodlný nákup, kvalitu a čerstvosť ponúkaných výrobkov. >>

7.1.2015 Spoločnosť Billa tendrovala PR agentúru7.1.2015 Spoločnosť Billa tendrovala PR agentúru

Spoločnosť Billa uskutočnila koncom minulého roka výberové konanie na poskytovateľa služieb marketingového a komunikačného poradenstva. Na základe referencií a prieskumu trhu sa tendra zúčastnili štyri slovenské PR agentúry. Víťaznou sa stala ponuka spoločnosti Grape PR, ktorá bude v roku 2015 poskytovať obchodnému reťazcu Billa s.r.o. komunikačné poradenstvo v oblasti public relations, CSR a marketingovej komunikácie. >>

19.12.2014 BILLA  otvorila v Žiline už štvrtý supermarket

Široká škála produktov, miestnych špecialít, vysoká kvalita za prijateľné ceny, a moderné nákupy: expanzia supermarketov BILLA pokračuje, dnes BILLA otvorila svoj stodvadsiaty ôsmy slovenský obchod. >>

17.12.2014 Vianočný BILLAnjel – kolegovia pomáhajú na kolegom

Spoločnosť BILLA a jej zamestnanci pomáhajú a obdarúvajú počas vianočných sviatkov svojich kolegov v ťažkých životných situáciách. >>

3.12.2014 BILLA  má na východnom Slovensku dve nové predajne

Zákazníci v Košiciach a Stropkove môžu na vianočný stôl nakúpiť čerstvé a kvalitné potraviny v nových supermarketoch BILLA. Reťazec má na Slovensku už 127 obchodov. >>

18.11.2014 BILLA otvorila v bratislavskom Bory Mall svoju najmodernejšiu predajňu

Najväčšiu ponuku kvalitných potravín, vrátane ponuky čerstvých rýb, nájdu zákazníci Billy aj v najnovšom bratislavskom nákupnom centre. Novinkou je aj desiatový kútik, kde si zákazníci môžu v pokoji zjesť zakúpený čerstvý šalát či cigánsku pečienku priamo z grilu. >>

6.11.2014 BILLA otvorila svoju prvú predajňu v Dolnom Kubíne

BILLA ponúka vždy čerstvé potraviny už aj v Dolnom Kubíne. Široký sortiment produktov za dostupné ceny budú môcť nakupovať všetci návštevníci OD Kocka. >>

16.10.2014 BILLA otvorila v Považskej Bystrici novú predajňu

BILLA ponúka najvyššiu kvalitu, čerstvosť a široký sortiment produktov za dostupné ceny. Zákazníci sa o tom môžu od včera presvedčiť v obchodnom centre Mpark v Považskej Bystrici, kde BILLA otvorila už svoju sto dvadsiatu tretiu predajňu. >>

6.10.2014 Zbierajte v Bille nálepky a precestujte s ňou všetky oceány

Billa odštartovala celoslovenskú zberateľskú kampaň Dobrodružný oceán. S nadštandardne prepracovanou Knihou nálepiek deti aj dospelí zažijú vzrušujúcu cestu podmorským svetom. >>

2.10.2014 Novým riaditeľom marketingu BILLA Slovensko je Oliver Vališ

Novým riaditeľom marketingu siete supermarketov BILLA sa od 1.10.2014 stal Oliver Vališ (37), ktorý na túto pozíciu prišiel z rakúskej REWE International AG, kde zodpovedal od januára tohto roka za koordináciu marketingových aktivít značky BILLA v strednej a východnej Európe. Oliver Vališ predtým pôsobil na vedúcich marketingových postoch v spoločnostiach McDonald´s Slovakia, TERNO Slovensko či v Slovenskej sporiteľni. Na novej pozícii bude zodpovedný za riadenie marketingovej komunikácie a PR aktivít maloobchodného reťazca. >>

23.9.2014 BILLA BONUS CLUB prináša až tristo nových zliav

BILLA Slovensko nedávno prezliekla do nových pracovných šiat väčšinu svojich zamestnancov, ktorých stretávajú zákazníci. Nové rovnošaty sú vzdušnejšie a krajšie. >>

10.9.2014 BILLA BONUS CLUB prináša až tristo nových zliav

BILLA BONUS CLUB – lojalitný program slovenskej siete supermarketov BILLA je posilnený každomesačnou dávkou 300 vybraných produktov, ktoré si budú môcť kúpiť držitelia vernostných kariet so zľavou. >>